Iubitul gangster
Yuri, o studentă îndrăzneață, visează la un bărbat care să o iubească așa cum e ea. Dă de necaz la o petrecere, dar e salvată de Toshiomi Oya, care îi dă cartea lui de vizită. Însă numele unei grupări Yakuza e scris pe cartea de vizită. Toshiomi e atras de hotărârea lui Yuri, iar ea e atrasă de galanteria lui. O iubire pasională se înfiripă între cei doi și, cu fiecare obstacol depășit, iubirea lor devine mai mare. Aceasta este povestea unei iubiri foarte riscante.
Yuri, o studentă îndrăzneață, visează la un bărbat care să o iubească așa cum e ea. Într-o zi, dă de necaz la o petrecere, dar e salvată de Toshiomi Oya, care îi dă cartea lui de vizită. Însă numele unei grupări Yakuza e scris pe cartea de vizită.
Yuri se duce șovăitoare la sediul grupării, să-i mulțumească bărbatului. Spre surprinderea ei, Toshiomi îi iese zâmbitor în întâmpinare.
Toshiomi e atras de hotărârea lui Yuri, iar ea e atrasă de galanteria lui. O iubire pasională se înfiripă între cei doi, dar cei din jurul lor vor să-i despartă. Totuși, cu fiecare obstacol depășit, iubirea lor devine mai mare.