Oussekine
În noaptea de 5 decembrie 1986, Malik Oussekine, un tânăr de 22 de ani, este ucis în bătaie de poliție. „Oussekine” este o miniserie de patru episoade care prezintă lupta familiei Oussekine pentru dreptate. Înfățișează evenimentele care au avut loc, arată speranțele și deziluziile familiei și zugrăvește portretul unei țări zbuciumate.