Liceul muzical: Spectacolul: Cântăm împreună
La treisprezece ani de la filmarea „Liceului muzical” la liceul East High, trupa de teatru pune în scenă o nouă producție îndrăzneață: „Liceul muzical: Spectacolul”. Iar de această dată versurile apar pe ecran, astfel încât și tu să cânți împreună cu ei în fiecare episod! O nouă clasă de tineri intră în rolul Gabrielei, al lui Troy, Ryan, Sharpay și al tuturor celorlalți - cu destulă dramă de liceu, pe scenă și în afara ei!
Bun venit la prima producție a liceului East High, „Liceul muzical: Spectacolul”, în care o nouă generație de liceeni și noua lor profesoară de teatru încearcă să refacă istoria pe scenă, la aproape 15 ani de la filmarea filmului original Disney în același loc. Și tu vei face istorie, urmărind versurile de pe ecran și cântând împreună cu ei în fiecare episod! În rolul Gabrielei, al lui Ricky și al celorlalte personaje originale sunt: Nini, un star în devenire care tocmai s-a întors din tabăra de teatru; Ricky skateboarderul, fostul iubit al lui Nini care intră în trupa de teatru pentru a o recâștiga; EJ cel chipeș și rafinat, de care este atrasă acum Nini, și Gina, ambițioasa elevă transferată cu secrete adânc îngropate și cu teatrul în sânge. Interpretând piese noi și remake-uri după clasicele cântece din „Liceul muzical”, actorii aspiranți de la liceul East High sunt hotărâți să pună în scenă propria versiune a producției, împreună cu drama din viața reală, care n-a făcut parte din scenariul original. Pregătește-te - e rândul tău!