Marvel Comics the Incredible Hulk
Când Bruce Banner, cercetător științific, este aruncat în aer de o bombă cu raze gamma în timpul unui experiment nereușit, își dezvoltă un alter ego periculos, un monstru verde și rău cunoscut sub numele de Incredibilul Hulk, care apare atunci când Bruce se enervează.