Tinere virgine: Serialul
Când fata populară din școală moare în mod misterios după cea de-a 17-a petrecere aniversară, o colegă apelează la ajutorul prietenilor ei pentru a face o anchetă documentară pentru a o ajuta la admiterea la școala visurilor ei. Ancheta lor dezvăluie adevărul din spatele falsei fațade perfecte pe care au afișat-o colegii ei la școală și îi afundă în pericolele prădătorilor online în căutarea tinerelor virgine.