Noile aventuri ale familiei Proud
O continuare a apreciatului serial, „Noile aventuri ale familiei Proud” urmărește aventurile și neajunsurile lui Penny Proud, în vârstă de 14 ani, și a familiei ei, în timp ce navighează în viața modernă cu amuzament și empatie. Anii 2020 aduc o nouă carieră pentru mama Trudy, vise mărețe pentru tatăl Oscar și noi provocări pentru Penny, inclusiv o vecină trezită social care crede că are multe să o învețe.