Vrăjigemenele
Încântătoarea serie literară omonimă este adusă la viaţă în filmul original Disney Channel "Vrăjigemenele". Supervedetele gemene Tia şi Tamera Mowry interpretează două vrăjitoare surori - vrăjigemenele! - care au fost despărţite la naştere. Când împlinesc 21 de ani, Alex (Tia) şi Camryn (Tamera) se reîntâlnesc şi descoperă că au puteri duble atunci când colaborează. Lăsaţi-vă vrăjiţi de ele când îşi folosesc magia pentru a-i salva pe toţi cei dragi şi a-şi împlini destinul.