Omul-Păianjen: Vecinul prietenos
"Omul-Păianjen: Vecinul prietenos" este un serial animat care urmărește transformarea lui Peter Parker în erou, într-o călătorie ca nicio alta, într-un stil ce evocă rădăcinile de Bandă desenată ale personajului.