Irezistibil
Adèle, celebră realizatoare de podcast, se îndrăgostește de matematicianul Arthur. Însă prezența lui îi declanșează atacuri de panică. Diagnosticul? Tulburare post-traumatică de inimă frântă. Cauza este relația ei anterioară. Adèle trebuie să stea departe de Arthur, însă atracția dintre ei este puternică.