Purcelușa Peppa
Serialul urmărește viața purcelușei Peppa și a familiei și prietenilor ei. Familia Peppei este formată din frățiorul ei, George, Mămica Purcelușă și Tati Purceluș. Uneori mai apar bunicii ei, precum și Chloe (verișoara Peppei), Unchiul Purceluș și Mătușa Purceluș. Chloe are un frățior, Alex, și doi prieteni, veverița Simon și ursoaica Belinda.