Queens
În șase locuri îndepărtate și frumoase de pe planeta noastră se află regate conduse de cei mai puternici lideri din lumea animalelor. Aceste regine sunt și surori, și mame singure, și bunici. „Queens” le relatează pentru prima dată poveștile de rezistență, de putere, de dragoste și de pierdere. Ultimul episod comemorează femeile care fac tot posibilul pentru a documenta și a proteja reginele noastre din regatul animal.