Răii Africii
Răii Africii explorează cele mai adânci și întunecate locuri din Africa, pentru o întâlnire cu cei mai letali prădători.
Răii Africii explorează cele mai adânci și întunecate locuri din Africa, pentru o întâlnire cu cei mai letali prădători. Veți înțelege modul în care acest peisaj variat a creat numeroșii prădători ai Africii și cine a ajuns până în vârful lanțului trofic. De la armatele de delfini din ocean la maeștrii ambuscadelor din savană, la cele mai otrăvitoare reptile ale deșerturilor, descoperiți capacitatea de a se furișa, viteza, caracterul înșelător și armele Răilor Africii.