Răii Alaskăi
În cel mai mare stat american trăiesc cei mai feroce prădători din lumea animalelor. Când iarna este pe sfârșite, carnivorele încep să-și facă apariția în apele râurilor și pe câmpiile întinse ale Alaskăi.
În cel mai mare stat american trăiesc cei mai feroce prădători din lumea animalelor. Când iarna este pe sfârșite, carnivorele încep să-și facă apariția în apele râurilor și pe câmpiile întinse ale Alaskăi, pentru a se bucura de zilele însorite. Malurile oceanului se transformă într-un adevărat teren de vânătoare pentru balene orca, rechini-albi și morse. Urșii au și ei parte de festinuri sângeroase pe coastă și pe malurile cursurilor de apă. În ținuturile interioare, lupii își urmăresc prada cu ferocitate. Răii Alaskăi trăiesc regește într-unul dintre ultimele ținuturi cu adevărat sălbatice din America.