Single Parents
Această comedie urmărește viața unui grup de părinți singuri care se bazează unii pe alții pentru ajutor în creșterea copiilor și pentru a păstra o urmă de viață personală dincolo de meseria de părinte. Ceilalți părinți singuri se aliază pentru a-l împinge pe Will în lumea întâlnirilor.
Această comedie urmărește viața unui grup de părinți singuri care se bazează unii pe alții pentru ajutor în creșterea copiilor și pentru a păstra o urmă de viață personală dincolo de meseria de părinte. Când ceilalți părinți singuri realizează cât de mult s-a scufundat Will în lumea comitetelor de părinți, a meseriei de părinte și a prințeselor, ei se aliază pentru a-l împinge în lumea întâlnirilor.