Spaced Out
Ai vrut vreodată să călătorești în spațiu? Te-ai gândit vreodată la Calea Lactee, sau dacă extratereștri există cu adevărat? Atunci, „Spaced Out” e pentru tine! Hai să aflăm despre universul nostru, prin imagini preluate cu Telescopul spațial Hubble, și să vedem cum ne inspiră lumea și cultura.