Station 19
Un grup de pompieri eroici din Stația de Pompieri 19 din Seattle, de la căpitan la cel mai nou recrut, își riscă viețile și inimile în timpul programului, dar și în afara lui. Acești oameni curajoși sunt ca o familie, atât la propriu cât și la figurat, iar împreună își pun propriile vieți în pericol în calitate de personal de primă intervenție pentru a salva viețile altora.