The Fosters
„The Fosters” este o dramă de o oră despre o familie multietnică, cu copii adoptivi și biologici adolescenți crescuți de două mame. Stef Adams Foster, ofițer de poliție și soția ei, Lena Adams Foster, director adjunct al școlii, au clădit o familie unită, alături de fiul biologic al lui Stef dintr-o căsnicie anterioară, Brandon, și gemenii lor adoptați, Mariana și Jesus. I-au adăugat recent pe fiul lor adoptat, Jude, și pe sora lui, Callie, care se străduiește să fie adoptată, în ciuda piedicilor reprezentate de istoricul familiei sale.