Ultimul om de pe Pământ
„Ultimul om de pe Pământ” relatează viața și aventurile unui om obișnuit - și ultima speranță a omenirii - care descoperă cum este viața atunci când nimeni nu-ți spune ce poți și ce nu poți face.