Fresh Off the Boat
Suntem în anii '90, iar Eddie, un băiat de 11 ani îndrăgostit de hip-hop, tocmai s-a mutat împreună cu părinții săi într-o suburbie din Orlando, aflată în cartierul chinezesc al districtului Washington. Această comedie despre goana după Visului American prezintă șocul cultural pe care îl suferă familia sa de imigranți. „Fresh Off the Boat” se bazează pe autobiografia cu același nume scrisă de bucătarul Eddie Huang.
Suntem în anul 1995, iar Eddie Huang, un băiat în vârstă de unsprezece ani îndrăgostit de muzica hip-hop, și familia sa se mută din Washington DC în Orlando, Florida. Mutarea este grăbită de Louis, tatăl lui Eddie, care este proaspătul și mândrul proprietar-angajat al „Cattleman's Ranch”, un restaurant cu mâncare americană. Louis ascunde faptul că afacerile nu-i merg atât de bine pe cât sperase - sau pe cât îi promisese Jessicăi, soția sa ahtiată după bani. Deși prima zi de școală a lui Eddie este dificilă - parțial, din cauza prânzului asiatic la pachet și a colegilor de clasă, majoritar albi - acesta își păstrează curajul, în parte, datorită planului său în trei puncte: „Unu: obține un loc la masă. Doi: Fă cunoștință cu Shaq. Trei: Schimbă regulile jocului... eventual, cu ajutorul lui Shaq”. Iar pentru a-și pune planul în aplicare are nevoie doar de un „prânz așa cum au albii”. Între timp, Louis e de părere că factorul-cheie pentru a-și rezolva problemele de afaceri este angajarea lui Mitch, un amfitrion de origine caucaziană, care să îi întâmpine pe clienții majoritar albi, iar Eddie este pe cale să învețe că, în ciuda faptului că se simte singur în noua sa lume, are întotdeauna parte de dragostea și sprijinul familiei atunci când îi este mai greu... și că nu trebuie să pozeze în altcineva pentru a se integra.