Un sărut prevestitor
Hong Yesool, cea mai bună administratoare de cont din Echipa de Planificare 1 de la agenția publicitară Zeu, are un secret: atunci când sărută pe cineva, poate vedea viitorul. Într-o zi, după ce buzele ei le ating din greșeală pe ale maleficului șef de echipă Minhu, are o viziune cu ei doi în pat. Yesool, care pune mereu cariera pe primul loc, e eroina acestei comedii romantice.