Vampirina
Vampirina e nou-venită în oraș! După ce s-au mutat din Transilvania în Pennsylvania, Vampirina și familia ei se acomodează vieții de oraș ca vampiri. Pe lângă faptul că-și ajută părinții la pensiunea pe care o dețin, Vampirina învață cum să-și facă prieteni noi într-o școală nouă și să se bucure de tot ce are de oferit lumea oamenilor. Deși e mai ușor să te pierzi în mulțime, Vampirina știe cât de important este să fii tu însăți și să ieși în evidență!