Cars on the Road
Pixar Animation Studios’ all-new original series “Cars on the Road” follows Lightning McQueen and his best friend Mater as they head east from Radiator Springs on a cross-country road trip to meet up with Mater’s sister.
Pixar Animation Studios returns to the world of “Cars” with the all-new original series “Cars on the Road.” Episodes follow Lightning McQueen and his best friend Mater as they head east from Radiator Springs on a cross-country road trip to meet up with Mater’s sister. Along the way, every stop is its own adventure, with outrageous roadside attractions and colorful new characters.