Dancing with the Stars
Hosted by Alfonso Ribeiro and Julianne Hough, “Dancing with the Stars” is the hit series that pairs celebrities with trained ballroom dancers to compete in themed choreographed dance routines that are judged by a panel of renowned ballroom experts, including Carrie Ann Inaba, Bruno Tonioli, and Derek Hough.