Doc McStuffins
A magical animated series about a six-year-old girl, Doc McStuffins, who has the ability to talk to and heal toys and stuffed animals! With the help of her stuffed animal friends, Doc runs a clinic for toys out of her playhouse. The series emphasizes the importance of lending a helping hand, or paw, when people and toys need it most.