Han River Police
Han Dujin and the Han River Police team investigate Go Giseok after they discover him acting suspiciously on a stranded cruise ship. They soon begin to uncover a criminal conspiracy that involves Giseok, the Kyungin River Cruise company, and their former ally Baek Chul.
The Han River Police team is committed to safeguarding South Korea’s Han River. Police Sergeant Han Dujin is on his way back to the station after completing a late-night rescue operation when he discovers Go Giseok acting suspiciously on a stranded cruise ship. Dujin decides to investigate and begins to unravel a criminal conspiracy that involves Giseok, the Kyungin River Cruise company, and his former friend Baek Chul. Dujin and his team jump into action to stop this conspiracy and protect the Han River and all who live along it.