My Name is Earl
Earl has taken one too many wrong turns on the highway of life. However, a twist of fate turns his life into a life-renewing tailspin. When a car hits Earl – immediately after he won the lottery – he has an epiphany and begins to question Karma. From that moment on he becomes determined to right all the wrongs from his past.