National Treasure: Edge of History
Jess Valenzuela’s life is turned upside down when an enigmatic stranger gives her a clue to a centuries-old treasure that might be connected to her long-dead father. Jess has a knack for solving puzzles, and her skills are put to the test as she and her friends follow a series of clues hidden in American artifacts and landmarks. But can Jess outsmart a black-market antiquities dealer in a race to find history’s greatest lost treasure and unbury the truth about her family’s past?
Jess Valenzuela’s life is turned upside down when an enigmatic stranger gives her a clue to a centuries-old treasure that might be connected to her father, who died when she was a baby. Jess has a knack for solving puzzles, and her skills are put to the test as she and her friends follow a series of clues hidden in American artifacts and landmarks. But as Jess gets deeper and deeper into the hunt, she not only finds herself in a race with a wealthy and ruthless rival treasure hunter but she’s also forced to question the loyalty of someone close to her. Will Jess find history’s greatest lost treasure and finally unbury the truth about her family’s past?