Snowdrop
In this enduring love story set against the backdrop of Seoul in 1987, Yeong-ro, a female university student, treats a bloodied Soo-ho, a student from a prestigious university, who finds respite in her dormitory.
In 1987, bloodied man Soo-ho jumps into a women's university dormitory in Seoul. Yeong-ro, a female student who fell in love with him at a group blind date, tends to his wounds as the dormitory is ensnared in intense surveillance. As Soo-ho's secrets unravel, he must eventually face the conflict between his heart to Yeong-ro and responsibility to his comrades, as well as to his sibling who awaits him in his home country. What will be of their fate?