Vampirina
Vampirina is the new girl in town! After moving from Transylvania to Pennsylvania, Vee and her family adjust to life as vampires in the city. Along with helping her parents run the Scare B&B, a bed and breakfast for visiting ghouls and goblins, Vee learns how to make new friends in a new school and experience everything the human world has to offer. While it might be easier to blend in, Vee knows it's important to be yourself and stand out!