The Reason I Jump
Film „The Reason I Jump“ je natočený podľa knižného bestselleru, ktorý napísal Naoki Higašida, nehovoriaci japonský chlapec s autizmom. Film prepája Naokiho texty s príbehmi nehovoriacich autistov z celého sveta a vtiahne divákov do ich jedinečných senzorických svetov plných intenzity, bohatstva a krásy, no niekedy aj tieňov a strachu.