Môj otec horolezec
V roku 1999 sa horolezec Alex Lowe stratil v smrteľnej lavíne na hore Šiša Pangma. Lavínu prežil len Alexov najlepší priateľ a horolezecký partner Conrad Anker, ktorý sa neskôr oženil s Alexovou vdovou a pomohol jej vychovať ich synov. Film Môj otec horolezec od filmára, fotografa a výskumníka National Geographic Maxa Lowa zamieri objektív na jeho rodinu, keď sa po 17 rokoch nájde telo jeho nebohého otca.