Operácia Zlomený šíp
Christian Slater a John Travolta sú hlavnými hviezdami tohto akčného trileru o sprisahaní s cieľom ukradnúť jadrovú hlavicu a získať za ňu výkupné – a o jedinom mužovi, ktorý tomu môže zabrániť.
Dvojica pilotných es stojí proti sebe, keď sa jeden z nich rozhodne uniesť jadrové hlavice z experimentálneho bombardéra B-3. Vo vzduchu a na zemi, cez vlaky, Humvee, vybuchujúce helikoptéry a mnoho ďalšieho, sa nečestný pilot hrá na mačku a myš so svojím bývalým chránencom.