Déjà Vu
Federálneho agenta Douga Carlina (Washington) vezmú do prísne tajného vládneho laboratória, ktoré zabraňuje zločinu použitím kamerového systému, ktorý dokáže ovplyvniť čas.
Oscarový herec Denzel Washington sa spojil s producentom trhákov Jerrym Bruckheimerom a režisérom filmových hitov Tonym Scottom, aby vytvorili Déjà Vu – akčný triler s veľkolepou a udivujúcou zápletkou. Federálneho agenta Douga Carlina (Washington) zavolajú k hroznej explózii na neworleanskom trajekte, aby zaistil dôkazy. Z miesta činu ho však odvolajú a vezmú do prísne tajného vládneho laboratória, ktoré zabraňuje zločinu použitím kamerového systému, ktorý dokáže ovplyvniť čas. Dokáže toto zariadenie pomôcť Carlinovi zmeniť minulosť? Poriadne sa držte! Toto je explozívny a pútavý trhák, ktorý si budete chcieť pozrieť znova a znova!