PORTRAITS DE VOYAGE : JAPON - Hojo Jutsu
Hodžódžucu je tradičné japonské bojové umenie, ktoré spočíva vo zviazaní človeka lanom. Kinbaku je japonská technika zväzovania, ktorú kedysi používala polícia. Odvtedy však nadobudla aj šteklivý účel a využíva sa pri erotických a sadomasochistických aktivitách.