PORTRAITS DE VOYAGE : SYRIE - LES KASHASHS
Kašaši sú chovatelia holubov, majú však zlú povesť. Pracujú na strechách Damasku, údajne majú agresívnu povahu a hovorí sa o nich, že kradnú a klamú. Jeden z nich nám priblíži svoju záľubu.