Unikátne domáce videá a fotky poskytnú intímny pohľad na rodinu Kardashianovcov. Amerika ich sledovala 15 rokov, keď sa delili o svoje súkromné životy s verejnosťou prostredníctvom televíznej reality šou – predefinovali slovo celebrita, nastavili nové štandardy pre krásu a dominovali pop kultúre. Preskúmame rodinnú dynamiku medzi ženami, vzostup ich spoločnosti, napätie medzi udržaním si súkromia a vytvorením najlepšej reality šou a ako si mladší členovia rodiny dokážu rôzne poradiť so slávou.