The Last Marriage
Marie a Janne sa ani pár rokov po vypuknutí zombie apokalypsy nestrachujú, že im zjedia mozog. Najviac ich trápia hádky o domácich prácach a nudnom intímnom živote. Pár prežil apokalypsu, ale prežilo ju aj ich manželstvo?