Bob's Burgers
Bob Belcher je zástupcom tretej generácie reštauratérov a vedie Bob's Burgers so svojou milujúcou ženou a ich tromi deťmi. Bob je presvedčený o tom, že jeho hamburgery hovoria samy za seba, a nebojí sa zaraďovať do ponuky rôzne nezvyčajné výtvory. Bobova žena Linda podporuje jeho sen, no začína jej liezť na nervy, ako reštaurácia stagnuje, pretože stále hrozí, že ju budú musieť zatvoriť. Napriek problémom, okrem iného aj neustále obťažovanie zo strany Lindinho bývalého priateľa, ktorý je zdravotný inšpektor, sa Bob snaží udržiavať gril v chode.