La reine des renards
Kráľovná líšok je zo všetkých najsmutnejšia. V noci sa jej ustaraná banda túla po mestských smetiskách a hľadá niečo, čo by ju rozveselilo. Vracajú sa s tajne napísanými, ale neodoslanými milostnými listami.