Píše sa rok 3028… a krutá mimozemská rasa Drejov zničila Zem. O pätnásť rokov neskôr mladý Cale zistí, že vlastní geneticky zakódovanú mapu k vesmírnej lodi Titan, ktorá ukrýva tajomstvo k záchrane ľudskej rasy. Cale s novou posádkou Valkyrie sa s Drejmi za chrbtom vydávajú na cestu, aby sa pokúsili nájsť loď Titan predtým, ako sa ju Drejom podarí zničiť… spolu s poslednou nádejou ľudstva na ich vlastný domov.