A zasa tí Mupeti!
V Disneyho filme A opäť tí mupeti! sa celý gang vydáva na svetové turné. Podarí sa im vypredať divadlá v najexotickejších európskych destináciách vrátane Berlína, Madridu a Londýna. Prenasledujú ich však problémy a nechtiac sa zapletú do siete medzinárodného zločinu, vedeného najhorším kriminálnym živlom na svete a Kermitovým dvojníkom Constantinom. Pomáha mu zbabelý poskok Dominic, alias Číslo Dva, ktorého stvárnil Ricky Gervais. Vo filme ďalej účinkujú Tina Fey ako Nadya, bojovná väzenská dozorkyňa, a Ty Burrel ako agent Interpolu Jean Pierre Napoleon.