Miláčik, zmenšil som deti
Wayne Szalinski je zaneprázdnený vynálezca, ktorému sa nedarí sprevádzkovať svoj elektromagnetický zmenšovací stroj. Ale keď sa mu to konečne podarí, má na muške Waynove deti, ktoré teraz merajú asi pol centimetra.
Rick Moranis sa predstaví v úlohe zaneprázdneného vynálezcu, ktorému sa nedarí sprevádzkovať svoj elektromagnetický zmenšovací stroj. Keď však omylom zmenší svoje deti na výšku asi pol centimetra a vyhodí ich do koša, začína sa skutočné dobrodružstvo. Deti čelia neuveriteľným nebezpečenstvám, keď sa snažia dostať domov cez džungľu vlastného dvora. Hurikánové postrekovače! Bombardovanie včiel! Rozbehnutá kosačka na trávu... a oveľa, oveľa viac!