Balada o Nessie
Film Balada o Nessie sa odohráva v krásnych škótskych vysočinách a je to svojrázny a farbistý príbeh o priateľskej lochneskej príšere Nessie a o tom, ako ona a jej najlepší kamarát gumený káčer MacQuack prišli žiť do močarísk, ktoré sú ich domovom. Dobrodružstvo spustí chamtivý pozemkový developer MacFroogle, ktorý chce postaviť minigolfové impérium v Nessinom domove. Film zobrazuje tabakové výrobky.