Fantasia 2000
V tejto úžasnej modernej verzii animovanej klasiky od Disneyho je zakomponovaných sedem nových hudobných výberov a jeden známy a obľúbený. Nová generácia animátorov používa najnovšie technologické nástroje a inovácie, aby spojila tradičnú animáciu s moderným nádychom a vytvorila tak úžasné nové vyjadrenie tohto nádherného majstrovského diela.
Fantasia 2000, inšpirovaná predstavou Walta Disneyho o pôvodnej Fantasii ako o diele, ktoré sa stále vyvíja, pokračuje v tejto vízii formou kreatívneho spojenia klasickej hudby a najnovších animovaných obrazov a nájdete v nej sekvenciu z „Čarodejníkovho učňa“ a sedem nových sekvencií. Pozrite si veľryby, ako stúpajú cez oblaky až do vesmíru v „Pines of Rome“; zasmejte sa s kŕdľom plameniakov, keď sa snažia presvedčiť jedného z nich, aby sa pekne správal v „The Carnival of the Animals“; držte palce káčerovi Donaldovi ako Noeho asistentovi, ktorý sa snaží dostať zvieratá do korábu v „Pomp and Circumstance“; a podporujte štyroch Newyorčanov z 30. rokov 20. storočia, ktorí si želajú lepší život v „Rhapsody in Blue“. S technologickými nástrojmi a inováciami, ktoré spájajú tradičnú animáciu s moderným nádychom, je to pastva pre vaše oči, uši a srdce.