Buster's Big Halloween Adventure
V meste Wheelieville je Halloween a Buster sa už nevie dočkať, kedy si oblečie svoj strašidelný kostým! Tento rok sa teší na oslavy ešte viac, pretože ich strávi so svojou malou sesternicou Bellou, ktorá bude Halloween oslavovať po prvý raz. Nečakane sa však stratia vzácne halloweenske ozdoby a je na Busterovi, Belle a ich priateľoch, aby zachránili Halloween.
V meste Wheelieville je Halloween a Buster sa už nevie dočkať, kedy si oblečie svoj strašidelný kostým! Tento rok sa teší na oslavy ešte viac, pretože ich strávi so svojou malou sesternicou Bellou, ktorá bude Halloween oslavovať po prvý raz. Buster sa vžije do roly Bellinho sprievodcu a pomáha jej nájsť úžasný halloweenský kostým. Nečakane sa však stratia vzácne halloweenske ozdoby a je na Busterovi, Belle a ich priateľoch, aby ich našli, kým nezačne veľký sprievod!