Buster Saves Christmas
Santa si na Štedrý večer poraní členok a Buster dostane za úlohu, aby zachránil Vianoce – teda ak sa mu podarí včas dostať do Santovej dielne a zabrániť zlomyseľnému Banditovi, aby všetko zničil! Čakajú nás dokonalé Vianoce alebo zažijeme prvé nevydarené sviatky v histórii Vianoc?