Butch Cassidy a Sundance Kid
Paul Newman a Robert Redford žiaria v úlohách, ktoré ich navždy definujú ako odvážnych, šarmantných banditov na úteku – a zaľúbených do jednej krásnej ženy (Katherine Ross).
Paul Newman a Robert Redford v tejto westernovej klasike nastavili štandard pre filmy o dvoch kamarátoch. Sundance (Redford) vie rýchlo tasiť kolt a jeho parťák Butch (Newman) je nadaný podvodník. So zákonom v pätách si títo dvaja zbalia zbrane a so Sundanceovou priateľkou (Katharine Ross) sa vydajú do Bolívie, ďaleko od mužov, ktorí ich chcú odovzdať spravodlivosti – a smrti.