Skryté čísla
Neuveriteľný a nevypovedaný príbeh troch žien, Katherine Johnsonovej (Taraji P. Henson), Dorothy Vaughanovej (Octavia Spencer) a Mary Jacksonovej (Janelle Monae) – brilantných Afroameričaniek z NASA, ktoré boli mozgom jednej z najväčších operácií v dejinách: vypustenie astronauta Johna Glenna na obežnú dráhu. Tento úžasný úspech podnietil svet a inšpiroval generácie, aby snívali vo veľkom.