Café Para Llevar
Alicia nečakane stretne svojho bývalého priateľa práve vo chvíli, keď po telefóne vybavuje svoju blížiacu sa svadbu. Vojde do prvej kaviarne, ktorú uvidí, a objedná si kávu, ale akoby to sám osud chcel, Alicia vo vnútri stretne svojho bývalého priateľa Javiho.