Camo Sharks
Môžu žraloky ľubovoľne meniť farbu, aby zvýšili svoje útočné schopnosti? Na túto evolučnú otázku odpovedajú uznávaní biológovia a odborníci na žralokov aj vďaka prelomovým experimentom. Dr. Ryan Johnson a doktorant Gibbs Kuguru sú vedci zaoberajúci sa žralokmi, ktorí dúfajú, že zachytia zmeny pigmentácie v reálnom čase, aby tak mohli pochopiť, ako títo vrcholoví predátori oceánu manipulujú s kožnými bunkami svojej pokožky, aby aktivovali maskovanie.